joi, 21 mai 2009

Prostia si placerea se platesc...

Proasta 1: Auzi fata?! Ai auzit de proiectu' ala de la Geneva?
Proasta 2: Da fata, astia sunt nebuni! (grimase) Astia ne omoara!
Proasta 1: Sa stii ca ai dreptate.Si Nostradamus a prezis sfarsitul lumii in 2000 (la vremea aceea era 2008).
Proasta 2: Auzi fata,da Nostradamu asta mai traieste?..............NO SIGNAL

Si acum zice mintea mea in gandu' ei: in afara de sfantul madular al barbatului,domnisoarele se mai gandesc la ceva?
Si tot din seria "copii facuti in palma",urmeaza intrebarile:
1.Cavalerii mesei rotunde nu erau aia care se intalneau la o masa rotunda?
2.Daca-ti pui lentule de contact pentru a avea ochii verzi,vezi verde?
3.Decebal e cantaret?
4.Teoria relativitatii nu a fost atunci cand au teleportat maimuta?
5.Cameleonul este ceva divin,pentru ca asi schimba culoarea.Nu-i asa?

Aceste intrebari le-am auzit cu urechile mele.Si acum umilul batranel din coltu' bodegii nu mai poate sa spuna decat: Draga mea,as putea sa-ti fiu bunic.Si cu toate astea nu ma sfiesc in a-ti prezenta falusu-mi uscat de vreme,dar inca viu,fata de creierul tau care e mort......din nastere...


linku ce urmeaza duce la una din fiintele enigmatice
http://hi5.com/friend/p75589430--Pixie--html

Un comentariu:

  1. nu ai suficiente posturi, suficiente linkuri in blogroll (nici pe mine:p), nu ai insert audio, nu ai suficiente elemente instalate in sidebar. nota 8

    RăspundețiȘtergere